Két világ közt - a kezdetek

2012. december 18., kedd

| | |
A történet alapjául szolgáló álom volt az első, amely miatt úgy gondoltam, hogy érdemes lenne belevágni, és mesét kanyarítani köré. Így született a Két világ közt, ami egyelőre munkacím, viszont egyetlen rövid álom alatt egy egész világ született meg.
A sztori főszereplője egy lány, aki rajta kívül álló események következtében kicsit különc, kicsit furcsa, de értelmes és a szíve is a helyén van. A világ, amelyben él igen szélsőséges. Tele van mágikus lényekkel, vad erdőkkel és egy hatalmas sivataggal, amelynek végén ott magasodik Kezmeh Đum roppant sötétsége. 
A két világot a Bozót köti össze, ami természetes képződmény ugyan, de mágiával az emberek a maguk hasznára alakítottak tovább.Rajzoltam gépen egy kezdetleges térképet, csak hogy el lehessen képzelni az elhelyezkedést. Ez természetesen nem végleges, de az álmom után közvetlen vázoltam fel, hogy ne felejtsem el. Még nem minden lesz elsőre értelmezhető rajta, de ahogy jönnek az újabb és újabb részek, remélhetőleg szépen kibontakozik majd. További képeket is fogok mellé csatolni, sok órai munkával kutattam olyan művészek munkái után, amik kicsit hasonlítanak az elképzeléseimhez. Plusz akkor következzen az első fejezet a következő bejegyzésben. Építő jellegű kritikát szívesen fogadok, még soha nem próbálkoztam ilyen jellegű történet megalkotásával, tessék így nézni! :)

0 megjegyzés: